Uppdatering

Idag har jag inte bloggat någonting eftersom jag har haft fullt upp. Jag har pluggat, städat och läst i min nya bok "The devil wears prada". Snart måste jag se den på bio (innan den slutar att visas) fast jag har inte bestämt mig för om jag vill se den på bio eller om jag ska köpa dvd'n, kanske båda? 

Jag har räknat massor matte, vi fick supermycket över helgen (jag hatar läxor över helgen!!) Och sen har jag skrivit en låååång franska revolutionen-uppsats (om "varför jag tror att absoluta monarkin var en huvudorsak till franska revolutionen")

Och sen har jag gjort lite värmdö-distans svenska. Denna veckas uppgift var miljöbeksrivning, jag skrev om gatan där vi bor. Blev helnöjd med slutet! Kanske lägger upp den på bloggen lite senare i veckan... Så får ni en liten beskrivning om vart jag bor! Ja, jag bor i England! (det är många som har frågat) Närmare bestämt i Bristol, en ganska stor stad två timmar utanför London.

Nu ska jag ta en dusch, sen ska jag läsa lite mera i min nya bok! Den är så bra! Men jag tänker sova ganska tidigt ikväll, måste ladda inför morgondagen.. Imorgon börjar dagen med matte, skitkul! måndagar är ju så underbara utan matten också. ha - ha. Men på tisdag fyller lillan år. Hela fjorton år blir hon då, gud vad tiden går fort! haha. Hon ska få en jättefin mobil (hon var med och valde). Undrar om det blir något mer? Ja det får man väl se, haha!