En uppdatering

Äntligen färdig med min franska revolution uppsats.Nu ska jag bara skriva en A4 om hur det är att vara svensk i England.  Pissoff.Jag skippade min andra historieläxa om Kina eftersom jag inte fattade ett skit. Så imorgon har jag bara värmdö läxan, och sen om jag inte får några fler läxor (dream on) så kan jag kolla på tv eller nåt!! Det var typ evigheter sen... påtal om tv så måste jag kolla om senaste Desperate Housewives boxen har kommit ut än...

Har börjat spåna lite om julfesten. åh så himla kul det kommer bli! nu måste jag fundera på vilka som kan vara bra som sponsorer. GAP kanske eftersom Lindzi jobbar där. Jaja, det kommer säkert bli bra. Nu tänker jag slappa... oooh vad skönt har inte slappat på evigheter!! Ska läsa Gossip Girl som jag fick tag i på bibblan! Sen ska jag börja på 1984 av George Orwell.


Tiden bara flyger iväg