Clothes Show igår

Jag är sjuk. Suck... Inte länge sen jag var sjuk ju... För att se det från den ljusa sidan (som jag alltid försöker göra): jag mådde helt alright igår på Clothes showen. Och - förhoppningsvis - eftersom jag är sjuk nu borde jag hålla mig frisk på julafton, något som inte är allt  för vanligt.




Var på Clothes show med mamma, Mille och Kayle igår - det var major! Jesse Metcalfe och Sugababes live! Kan det bli bättre? Shoppade massor med smink och kläder, men inte för mycket... eftersom... jag kanske ska till Amerika med skolan i februari!! Shit vad kul det ska bli. Då vill jag ha pengar så jag kan shoppa - nån fritid måste man väl få? Annars tänker jag sno åt mej lite... "host host jag är sjuk..." haha. Jag köpte en julklapp på Clothes showen, men resten av sakerna var till mej själv - ibland måste man ju få vara lite självisk. Längtar redan till nästa år!