Sportlov

I förrgår åkte jag, mamma och min syster för att hämta upp Emelie och min systers kompis M, på flygplatsen. Vi fick åka jättetidigt på morgonen eftersom bilresan tar ca fyra timmar. Emelie och M's plan var jätteförsenat, vi stod och väntade i ankomsthallen i cirka en timma, och mina fötter började ömma.

Halvvägs hem stannade vi och shoppade lite - hör och häpna; jag köpte ingenting (förutom en cappucino och en brownie på starbucks). 

Igår åkte vi till The Mall klockan 11, och vi åkte hem vid 6-7. Gaaah! Jag har superont i fötterna!! Även fast jag och Emelie satte oss ner och vilade två gånger (lunch + kaffe). Vi köpte nya linnen och lite till.

Idag ska vi åka in till @ Bristol och gå på iMax-bio. Sen kanske det blir en runda i city? Min plånbok börjar bli rätt tom, men lite pengar har jag allt kvar!