Back to school

19,4 plusgrader (i solen), då måste man vara ute! Så idag har jag klipp gräsmattan och rensat rabatter - Jag hatar brännässlor, det sticker fortfarande där jag brännde mig!! usch. Hoppas det vackra vädret håller i sig.

Emlan (och M - syrrans kompis) åkte hem imorse. Vi hann med mycket kul. Hoppas vi ses innan sommaren!

Första skoldagen efter lovet, alltid lika seg. Inte kom alla in heller, så det var väldigt tomt. Such a meaningless day.  På mattelektionen repeterade vi, engelska lektionen blev inte riktigt av (vi var bara två där) för våran lärare gick, och efter ett tag tröttnade vi och gick vi med. Sen hade vi biologi, då antecknade vi bara... (alltså hade jag kunnat kopiera av någon) och inte mycket, bara lite mer än en halv sida. På Historia-lektionen snackade vi mest bara om vad vi hade gjort på lovet.

Jag gillar inte sådana dagar, de är så trista, varför ska man orka komma till skolan om man ändå bara ska tråka bort det? Då är dagarna när man jobbar så mycket bättre, för ibland säger lärarna sen "vi har jobbat så mycket idag att vi inte behöver ha (ämnet) på (dagen)".

Love, mandy