Besök från Sverige

Den här veckan har det inte blivit mycket bloggat. I onsdagskväll anledde mina två busfrön till kusiner och min moster (min moster hade med sig två 200grams marabou mjölkchokladare till mig, mums!!). Det har varit underbart att ha haft dem här, med mycekt bus och lek! Tyvärr var jag ju tvungen att gå i skolan torsdag och fredag men igår åkte vi till Bath, där vi hittade världens största lekplats. Jag tycker synd om min syster som har varit sjuk sen den tredje, eller nåt, hon har inte varit i skolan på hela året. Mamma tror att det är typ körtelfeber, jaja hoppas hon blir bra snart!!

På tal om snart, snart är det faktiskt sportlov, eller okej det är väl inte sååå snart, men man kan ju önska. Är lite skoltrött faktiskt. Man borde inte behöva vara skoltrött 25 dagar in på en termin...  Nu ska jag fixa lite i powerpoint-presentationen om Kina, och sen ska jag gå och sova. pussokram mandy