Happy Hanukkah

Idag var jag med när vfamiljen firade Hanukkah. Ska vara med imorgon med. Idag gav jag A hennes fingerfärg och stämplar, och E fick Dora-dockan. Båda tyckte om sina paket vilket var roligt! Till mina vföräldrar gav jag en bok där man skriver ner kul saker som barnen har sagt. Hade skrivit ner några roliga citat, och lämnat resten av boken tom åt dem att fylla i.




Jag fick också paket. Jättefina paket från mina vföräldrar!! Jag fick Juicy Coutures senaste parfym, Couture couture. Och så fick jag ett kit från Philosophy; the bake shoppe, med två shower gels (raspberry mousse & pink frosted layer cake), en body lotion (sweet creamy frosting) och ett läppglans (raspberry mousse). Och sen fick jag ett läppglans till från Philosophy (cinnamon buns). Och till sist fick jag en twilight tshirt, hahaha! På framsidan står det "Forks High School" och på baksidan står det "The Twilight Saga, New Moon". Aaah vad glad jag blev för alla fina presenter!!



#1 - Mamma

Hej gumman, vilka fina presenter du har fått! Puss och kram mamma