torsdag 10:29

Idag borjar jag kl 13. Ganska skont att fa sova ut och inte behova satta alarm.

Igar gick jag till Starbucks och traffade Madde. Hon aker hem inom tva manader. Louisa och Carro har redan akt hem. Kanns konstigt att de slutar sitt au pair ar precis som jag borjar mitt, det borjar fa mig att tanka pa hemresan allra redan. Jaja den ar det ju nastan ett ar kvar, sa det behover jag ju inte tanka pa nu!! (Fast jag har lite planer pa vad jag ska gora efter USA... Vi far se hur det bli.) Just nu koncentrerar jag mig pa nuet, for man ska leva i nuet!


Start working at 1pm today... It's really nice to not have to set the alarm.

Met Madde at Starbucks yesterday, she's going home within two months. Louisa and Carro has already gone home. It feels kind of weird that their au pair year is ending while mine is just starting.... One year is really not that long...