Black Friday

Imorse ringde alarmet klockan 3:40. Och nej, det va inte en olyckshändelse. För klockan 4am skulle jag hämta upp Emma och Linn och så skulle vi åka och shoppa på Black Friday rean. Southcenter öppnade nämligen 5am idag och vi ville vara där lite innan.

När vi kom till Southcenter började vi på H&M där vissa plagg var nedsatta ända till $5! Dock hittade jag och Linn ingenting, men Emma shoppade loss, haha. Sen fortsatte vi shoppa ett tag. 7:30 började vi känna oss lite hungriga så då gick vi och köpte hamburgare på Johnny Rockets, det var första gången jag ätit hamburgare på morgonen men gott var det!

Efter lite till shopping kände vi oss nöjda på Southcenter och åkte in en snabb sväng till downtown för o kolla in Urban Outfitters. Påväg till Urban stannade vi och tittade på julparaden som var idag. Väl på Urban hittade jag inte någonting där heller men Linn och Emma köpte några klänningar.

Efter det var det dags att åka hem, och på vägen hem körde vi in på en Starbucks drive-thru och köpte livsnödvändigheten numero one; kaffe!

Jag kom hem med två längärmade tröjor och ett par jeans, av summan $39 för allt, så nöjd är jag även fast jag inte spräckte kontogränsen på kortet, haha.



Johnny Rockets



Dagens "frukost"



Christmas Parade















Que at the Starbucks drive-thru




#1 - Sandra

Sv: Jo, precis förstår det. Lika bra att rensa nu innan man åker medans man har tid :)