6:39 pm

Ja, inte blev det sa mycket fixat... tvatta gjorde jag, men sen tittade jag aven pa nagra avsnitt av "how I met your mother", haha, o sen gick jag hem till Natta och bakade brownies. Trevligt!

Imorgon blir det Trick or Treat. Det ar en gata med affarer som har det kl 3-6pm, sa dar ska jag ga med min vfamilj. Nattas familj skulle tydligen ocksa ga den routen, sa vi kanske gar ihop. A ska vara en hundvalp och E ska vara en papegoja. Nattas vardbarn ska vara en klase vindruvor (haha, lugnt basta, massor grona ballonger!), skelett och buzz light year. Nattas vmamma skulle va en vieatmesisk (va heter det pa svenska?) kvinna, for de va nyss i vietnam och da kopte hon med sig klader.


Det ska bli superroligt att se vad alla klar ut sig till!!! Det ar ju sa stort har, jag horde att halloween borjar bli storre an julafton och thanksgiving har, det ar ju inte klokt. Maste ladda kameran och bara fota fota fota!!
#1 - viktoria

det är väldigt fint här :) hur går det för dig i usa? trivs du? :)

#2 - Mamma

Jaaaaaaaa, ta massor av kort. Vi är så nyfikna och vill se hela familjen inklusive vindruvsklasen. Puss puss