Torsdag och helgens planer

Är förkyld, känns nästan som om att jag har bihåleinflammation. Men det har jag inte tid med.

Idag ska jag städa och packa till i helgen. Imorgon, fredag, kommer min kompis Camilla och hälsar på ända ifrån Danmark. Och på lördag ska jag, Emma, Emma W, Linn och Camilla ha en roadtrip till Forks, ja som i Forks, Twilight! Vi stannar till på söndagen, så vi har lite tid på oss att åka runt till La Push, Port Angeles och lite andra fina platser som t.ex. Olympic National Park.

En bild från när Nathalie var där.
#1 - Jessica

Haha skojar du med mig? 90 procent? Haha guess Im going to LA then!

#2 - jenny

hej!



har läst igenom din blogg! Nice blogg!

Är nu i Norge och jobbar för att spara in pengar till att åka till USA som aupair. Du verkar ha time of your life där asso! : ) Skulle va glad om du kunde adda mig på msn, för har lite frågor om du skulle vilja va snäll och svara : ) Skönt att höra med någon som vet!



MVH



Jenny

[email protected]