Typiskt

När vi ska på semester fyra dagar glömmer jag givetvis kameran... Typiskt. Men denna gången glömde jag inte laddaren iallafall, haha!! Tvärtom från förra gången då jag kom ihåg kameran men glömde laddaren, suck (dock lite bättre alternativ då man hinner få några bilder... Endast laddaren har man ju ingen användning av).

Nu är klockan åtta på morgonen och jag är vaken och väntar bara på att de andra ska vakna... Jag har för första gången i mitt liv fått en inre väckarklocka som är tidigare än nio. Vaknar strax efter sju, halv åtta, varje morgon här. Nu är jag hungrig och lääängtar efter frukosten!!! Läste på menyn att de serverar continental. Saknar ägg och bröd och yoghurt något enormt!!!! Tror att jag kommer äta så mycket frukost att det knappt kommer finnas rum till lunch. Är det okej att väcka de andra för att man är hungrig? Får väl vänta till niotiden iallafall... Rolig och kanske chockerande upplysning för er där hemma; här är det jag som är hungrigast och också som sitter och äter längst... är nästan alltid hungrig här och riktig indisk mat (den vi fått på ashramet är inte "riktig", mest ris o sås) är heeelt otrolig! Nu ska jag läsa lite i Time of My Life av Cecilia Ahern, eller kanske somna om så jag slipper tänka på hur lång tid det är kvar till frukosten...