Ställen att besöka i USA, mm.

Men vad besöks mest i USA som du kanske känner till. Hur länge har du varit i USA nu. Du verkar trivas hur bra som helst. Hoppas jag kommer klara av intervjun och blir godkänd :) vilken förmedling åkte du med. Oj vad många frågor jag kommer med nu :) men hoppas du har det bra. Kram

Ställen som besöks är väl Los Angeles, Miami, San Francisco, Las Vegas, Hawaii, NYC, Washington DC... med flera! Sen är det ju många som bor här i Seattle som åker till Vancouver i Kanada. Grand Canyon är ju också stort, där har jag dock inte varit! En del passar även på att åka ner till Mexico en sväng, tänk på att när du kommit in i USA att så snabbt som möjligt skicka in ditt DS papper till Au Pair Care/ CC/SI för att få en påskrift att du kan åka utomlands om du vill det. Six Flags (haha skrev Five flags först) är även många som åker till, där har jag inte varit, men jag har varit på Universal Studios, Disney World och Seaworld, alla värda besök!

Sen har jag även turen att bo nära Forks (från Twilight) så där har jag varit på besök. Små saker som är kul att besöka är ju Starbucks, Cheesecake Factory, Imax (3D bio), Noahs bagel, Red Robin (är inte säker, en del ställen kanske bara finns här i Seattle). Sen är även Ross och Tk Maxx, två affärer med billiga märkeskläder, roliga ställen att besöka. Hm... Jag skulle kunna göra en jättelång lista tror jag! Är du i Seattle, besök Space Needle, Seattle Grace (sjukhuset i Greys Anatomy), Meredith Greys hus, och åk en sväng till Kerry Park för att kolla på den vackra utsikten.

The O.C. piren i Santa Monica.

Jag har varit i USA i snart 10 månader!! Förstår verkligen inte att tiden ar gått så fort. På torsdag är det tio månader sen jag lämnade Sverige!! Jag trivs jättebra! Känns konstigt att åka hem, vet inte riktigt vad jag ska göra när jag väl är hemma... Men det ska bli skoj att träffa familj och vänner! Saknar dem massor!

Jag åker med Au Pair Care (STS).


Lycka till med din intervju!
#1 - Marie

Åhhh seaworld! Vill med åka dit!! :)



Ja tydligen så blev det ändrat 2010! Men som sagt, kolla upp det :) Okej, ja jag hittade inte dom förräns efter bra tag efter.. Annars hade jag nog åkt med dom! Dom är billigare med va?

#2 - angelica m

Oh tack så jätte mycket för svaret :D det blev långt och bra, måste verkligen säga att de finns mycket som man kan besöka när man är där. du har inte funderat på att stanna ett år till?



Tack så mycket.