Får akta så min blogg inte blir överarbetad

Tre uppdateringar på en dag - what happened!?! Haha.


Glömde ju helt nämna att vi har fått tillbaka den första uppsatsen vi skrev. Jag blev nöjd med mitt betyg! Så det var ju supertrevligt. Annars håller vi just nu på med grupparbeten. Min grupp skriver om nya resecentrum och ostlänken.

Sprang till ICA och köpte lite pluggmotivation - även kallat godis. Jag hämtade också ut min senast beställda bok - ingen kurslitteratur denna gång utan en bok från en av mina favoritförfattare, Cecilia Ahern. Detta är den nästnyaste, The Gift heter den på engelska (jag tycker att det är mycket roligare att läsa på engelska, speciellt när det är original språket).

På tal om böcker var jag även på biblioteket och lämnade tillbaka några böcker åt min lillasyster (som snart inte är så liten längre). Då var jag ju tvungen att gå in... hittade hyllan med engelska novels och lånade hem en sisådär 7-8 böcker. När ska jag ha tid att läsa dem?? Dygnet borde vara längre än 24 timmar, eller så borde man ha ett sömnbehov på ca 2 timmar.

Tyvärr är det inte det, så jag måste återgå till pluggandet nu. So long xx