I wanna go back







Det börjar bli dags för Clothes Show igen, eller kanske inte för själva showen (som är i december) - men för att boka biljetterna! Förra året var första gången jag gick men jag visste redan efter två timmar att jag ville tillbaks året/na där på.

Vet inte vad jag ska göra när jag flyttat här ifrån (vart jag nu ska? Någonstans med mycket sol förhoppningsvis), antagligen bokar jag flygbiljetter och passar på att besöka Birgimham i några dagar runtomkring fashionshowen. Den här gången bokade vi iallafall lite tidigare och fick bättre biljetter, typ M. Förra året fick vi Zq tror jag. Alltså inte första Z utan alfabetet en gång och sen engång till med två bokstäver. Det är ganska stort där inne som ni förstår! Satt lite över mitten förra gången.

En underbar dag i decemeber.
#1 - h & e.

åh, va kul!