Dinner at Farmers Market

22:58


Idag gick värdfamiljen och jag till Farmers market för att äta kvällsmat. Där träffade vi våra nya grannar som har två jättesöta killar på 1 och 2 år (tror jag?). Träffade faktiskt ganska mycket kompisar till min värdfamilj, Farmers market är nämligen populärt, även om det är ganska litet.

Iallafall, jag valde en vietnamsk kyckling smörgås (tror jag att det hette). Visste dock inte att det va jalapenos på så jag fick en liten chock när det började brännas pa tungan, haha. Men jag fick supergod chokladglass av hostmum som lindrade brännan.

S, grannarnas äldsta son satt bredvid mig hela tiden, så söt, haha. Mamman berättade att han frågat efter mig flera gånger (min värdfamilj har haft dem över på middag två gånger). Han va helt knäpptyst hela kvällen och bara nickade eller skakade pa huvudet när jag frågade saker. Men sen när hans pappa sa "S, sit over here" så sa han "I want to sit by Amanda". aww. I höst kanske det blir så att jag tar A och S till cirkusskola (barngympa typ) och grann-mamman har E och J (J ar deras yngsta) och/eller så har jag E och J och grann-mamman kör A och S till cirkusskolan.

Sen efter farmers market så gick jag till Starbucks och träffade Nathalie, vi tog en promenad i området och gick även och kikade på Grey's Anatomy huset (vi går båda förbi där flera gånger i veckan har bara inte fattat det).


Nu ska jag sova lite. Godnatt.
xoxo
#1 - Julia

Skorna är egentligen röda :p Jag köpte dom på Charlotte Rucci eller vad det heter. Kommer knappt ihåg :p Hur har du det i seattle?