Ett inlägg om böcker

Idag köpte jag en annan bok av Jane Moore eftersom jag tyckte att hennes förra jag läste (kärlek@ första.träffen) var så bra!

Den här gången köpte jag: "mina ex". Eller det var inte jag som köpte den..
eftersom mamma inte ville köpa den övertalade jag min lillasyster att köpa den,
jag vet inte om hon kommer tycka att den är bra,
hon läser lite annorlunda böcker än jag,
tex. just nu läser hon Änglar och demoner av Dan Brown,
jag gillar inte så djupa böcker - Jag älskar chick-litt ( böcker om "vanliga" tjejers liv )
Än så länge är "mina ex" jättebra - men den förra var bättre!
Men vi får se vad jag tycker när jag har läst ut den,
då kanske jag tycker att den nya är bättre än kärlek@ första.träffen.... 

(visst är de engelska omslagen oftast snyggare!?) Jag tycker att omslagen är jätteviktiga, det är ju dem man ser först, jag går nästan alltid efter omslagen, jag läste faktiskt inte baksidan på någon av Jane's böcker innan jag köpte dem...