Daliga dagar vaxer pa trad?

Dagen borjade med att jag vaknade sa o-utvilad man bara kan vara, pagrund av att jag vaknat flera ganger under natten och haft flera olika mardrommar. Ah, det fixar sig med en kopp kaffe tankte jag. I och for sig har jag lovat mig sjalv att inte drick sa mycket kaffe som jag brukar, men man maste gora undantag. Och det var kaffe eller ingen skola att valja pa. Sa jag valde kaffet.

mmm, plotsligt var jag riktigt sugen pa en stor stark kopp kaffe. Men nar jag ska halla i kaffet i min mugg inser jag att kaffefiltret har vikt sig eller nagot, for kaffet har samma farg som te, smakar blask och har kaffepulver-korn i sig. Jag forsoker dricka det anda men efter tva klunkar,  inser att jag att jag aldrig kommer kunna dricka upp skiten.

Till raga pa allt funkar inte varat internet hemma. Sa bli inte forvanade om jag inte bloggar over helgen! Bloggar sa fort internet funkar igen / nar jag har haltimma i skolan.

see you, lots of kisses mandy


PS: ljuspunkt = diskmaskinen funkar igen!