Oktober

(Igar)

Ja, jag har inte varit speciellt duktig på att blogga. Men nu är jag sjuk och orkar inte göra annat än läsa eller sitta med laptopen. Jag har läst hela eftermiddagen så tänkte att jag skulle passa på o blogga....

Var med flickorna på swedish medical center, eller nåt sånt, för att de skulle ta influensa sprutor. Pågrund av svininfluensan måste alla som verkar förkylda ha en såndär mask inne på sjukhuset, så det va ju bara att snällt ta på sig den... De hade även tagit bort alla leksaker pågrund av smittospridning.


(Idag)

Idag har jag jobbat 7.30-17.00. Ar fortfarande forkyld o hostar massor.


(Iforrgar)

I forrgar korde jag in i en parkerad bil. Lyckat. Jag smashade varan sidospegel och den andra bilens sidospegel. Jaha, dar rok sparpengarna....
#1 - amanda

Så bra! Ja jag trivs väldigt bra än :) hur länge har du varit här?

#2 - pappan

Tråkig historia det där med backspegeln. Välkommen i klubben för oss som har blivit av med backspeglar (GC förra året, som du kanske minns). Det är inte någon rolig utgift och känns orättvis när man själv försöker vara försiktig. Du får se det som en dyrköpt erfarenhet, livet är tyvärr fullt av smashade backspeglar. Om du inte hade haft en del pengar sparade så hade det varit ännu tråkigare, då hade du ju fått låna pengar. Huvudsaken var att du inte skadade dig eller någon annan.



Hoppas ni fick en trevlig Halloween, det var kul att se alla bilder när ni provade era kostymer.



Kör lugnt

/Pappan