Packning

Har börjat fundera lite på hur jag ska få hem alla kläder och grejer. När jag åkte till USA packade jag bara i en väska, och hade tänkt köpa en till här. Men nu har ju reglerna ändrats och väska nummer två kostar ganska mycket att checka in. Så istället för att köpa en extra väska (typ $60) och sen checka in den (också runt $60), så tar jag och skickar hem det som inte får plats i väska nummer ett, kostar det hundra dollar (tvivlar dock på att det blir så dyrt) har jag ju fortfarande sparat tjugo, så det var en bra ide tyckte jag.


I Sverige, när jag packade inför mitt år här i USA.

#1 - Mamma

Haha vi tog ju hem en resväska till dig!! Trodde inte att du hade så mycket grejor... Puss

#2 - Louise

Hejhej! Familjen bor i West Seattle :)

Skönt att du trivs, jag börjar gilla Seattle alltså :P

Fast det är viktigt o säga att inget är ju säkert än, har ju inte matchat med några än. Tack för svaret :)