This week

I måndags jobbade jag 12:00-18:00, och efter jobbet åkte jag och Natta hem till henne och kollade på TV.

I tisdags jobbade jag 11:45-18:30, och efter jobbet åkte jag och Natta till Fred Meyer och veckohandlade åt hennes värdfamilj som varit i Europa, och fastnat lite längre än de hade tänkt på grund av vulkanen.

I onsdags jobbade jag 6:30-16:00.

I torsdags jobbade jag 7:45-9:15, sen åkte jag, Emma, Natta och Nattas yngsta värdbarn till Green Lake och gick en promenad, och efter det blev det Kidd Valley för lite hamburgare. Vid 13:00 jobbade jag igen, och denna gången jobbade jag till 16:15. Egentligen skulle jag jobba till 14:30, men sen fastnade min värdpappa på flygplatsen (hans mamma skulle åka hem till Sverige igen och det var massor kaos i och med vulkanen).

Sen hade jag en liten paus men började jobba vid 17:00 igen. Jag lagade äpplepaj åt tjejorna men A mådde inget bra så hon ville inte äta någonting. Hon spydde senare på kvällen och mina värdföräldrar kom hem och tog hand om henne. Kvällens roligaste: Nathalie satt i Es säng, och E hoppade på Nattas knä. Pang sa det och så brakade hela sängen ihop!! Haha, kunde inte hålla mig för skratt, Nattas min var ju för rolig! Det har hänt förut, när min värdmamma satt på sängen, och då bytte min värdpappa ut det som gick sönder, så nu tycker min värdmamma att de borde köpa en ny säng till E. Jag håller med, haha!