And I'm on my way to believing

Paramore in pictures


Dags för Paramore!

Först satt vi där uppe...


... men det var så trist så vi flyttade ner istället. det var roligare!


Sandra skulle fota oss alla fyra, men det lyckades hon inte så bra med... och vem är han till vänster? haha


Efter lååång väntan...


... PARAMORE!!







#1 - Mathilda

Såg precis din kommentar på min blogg ang vart det vore bra att se filmen Eclipse i NY. Vet inte om jag svarat på den :P Har ni hittat något ställe?

#2 - The Daily Influence by fredrica

Åhh, vad roligt! Äntligen hittar jag en au-pair blogg från Seattle. Jag har själv vart au-pair i Seattle. Jag kom hem i augusti, så nästan ett år sen jag åkte därifrån nu. Bästa året i mitt liv! Helt klart! Hur länge har du vart där? :)

#3 - Karin

vad härligt att höra!

ja men jag tror det beror på att det finns SÅ MÅNGA fler bloggar att kommentera på nu!

#4 - Sanna

Fan vad kul ni verkar ha!