Picknick i solen

Igår började det bra med soligt väder. Jag, Nathalie och mina värdbarn passade på att äta lunch ute. Sen blev det regn och grått, och ska nu vara det i en vecka.... åh vad trist. Men igår var det verkligen underbart!

Nathalie
#1 - The Daily Influence by fredrica

ride the ducks åkte jag aldrig faktiskt. the undergroundtour har jag bara hört dåligt om ;)



Saker jag skulle tipsa dig om att göra om du inte redan gjort är att ta en båtseigthsing (stavning?), finns några olika, jag tog den som startade i lake union och avslutades vid "waterfront". Flygtur med kenmore air seaplanes, båttur till Victoria, eller bara upplev utsikten över Seattle. Men skulle tro att du vart på de klassiska ställena som, alki beach och queen anne hill. Om jag skulle välja en grej så är det nog flygturen. Den var grym! Och du får ju verkligen se heeela Seattle från ovan :)



En sak som jag ångrade att jag aldrig gjorde är rafting. Det hade vart coolt.

#2 - Sanna

Jag kan tänka mig det! vill också göra en road trip! :D

#3 - Karin

underbart! lunchar utomhus varje dag nu, i Humlan SJUKT mkt folk!:)