Här händer det inte mycket

Har dock inte så mycket tid till att blogga, och tycker inte det är så roligt att blogga om mitt vardagsliv hemma i Sverige, haha. Men jag har planer på både praktik och en utbytestermin utomlands, så då kommer jag nog tillbaka hit till bloggen och uppdaterar lite oftare! Något som jag tycker är väldigt kul ibland är att läsa igenom mina gamla inlägg från England och USA. Saknar båda länderna ofta och mycket nuförtiden.

Om ni är nyfikna på min värdfamiljs nya Au Pair kan ni läsa hennes blogg här. (Saknar ju inte Seattle och mina små trollungar mindre direkt när jag läser om hennes äventyr och tittar på de fina bilderna... Hoppas jag är tillbaka där och hälsar på snart!)

Min kompis Rebecca är Au Pair i London, läs hennes blogg här.


Nostalgibild från Seattle.


Nutidsbild från Sverige. Pluggar på HLK.