Hey y'all, I'm back!

Har inte bloggat så mycket nu under tiden jag har varit tillbaka i Sverige, har ju inte så mycket att blogga om nu när jag "bara" studerar på högskolan. Men här kommer en uppdatering! I vår ska jag åka till Pune i Indien i tio veckor, där jag ska göra praktik, sk. VFU (Verksamhetsförlagd utbildning) genom min utbildning.
 
Kan knappt vänta på att "flytta" utomlands igen!! Men oj, vilken kulturchock det kommer bli kan jag nog tro... Vi läser just nu en kurs om olika kulturer och krockar och chockar. Ska bli väldigt spännande att uppleva en så pass annorlunda kultur från den svenska. När jag har bott utomlands förut så har ju det varit i USA och i England, så även om det varit vissa kulturella skillander där med så har det ju varit minimalt med hur det säkert kommer vara jämfört med Indien.
 
 
So Long
x