En snabbvisit till Chicago

I helgen åkte vi till Chicago. Kändes som jag fick se Chicago från flera vinkar, då vi åkte mycket tunnelbana och buss (vårat hotell låg 40 minuter med buss från sista stoppet på tunnelbanan, sämst läge). Överlag blev jag väldigt positivt överraskad av Chicago. Stod o väntade på tunnelbanan aslänge en kväll. Plötsligt sätter nån igång musik o vissa börjar dansa, sen är det en kille som bryter ut i spontanrap. Så cool stad.
 
#1 - Anonym

e de sårt att hitta jobb och lägenhet i Bristol? :) ska nämligen flytta dit i maj och är lite nervös över det.

Svar: Hej! Jag bodde med min familj där, då jag gick på gymnasiet, så tyvärr vet jag inte. Det finns ganska många affärer och hotell dit du kan gå och lämna in ditt CV. Lägenhet vet jag inte heller tyvärr :) Vet att mina kompisar som bor kvar hyr rum i ett hus/lägenhet. Ledsen att jag inte kunde vara till mer hjälp. Lycka till! :)
mandy